Friday, March 5, 2010

LivE LikE diZ

idup ni de macam2 bnde kte kne lalui
de yg bez
de yg x bez
nak x nak kte kne tempuh gak
kalo x nak,kne g mampos la jwbnye

hmm..
mcm2 bnde da terjadi kat sekeliling aku
berat sgt tuk aku hadap sume tu
tp nk wat camne
da idup aku
so kne la hadap

hal my gurl
mybe da settle
hope mamat tu fhm silap die
n x kaco LIFE kitorng

lg satu hal
kes membe aku
kantoi edar dadah
lg berat beb
aku kesian giler kat anak bini die
anak die 2 org
kecik lg
bini die plak x keje
camne la agaknye life diorng pasni
aku isau coz bini die muallaf
dulu bini die penah lari
tnggalkn die n anak2
maybe x tahan tekanan idup
aku fhm die wat sume tu sebab DUIT

see..
sebab duit
org sanggup wat macam2
dunia2

hmm..

kosong otak aku da
penat pk masalah dunia
kalo ikutkan smpi kiamat pon x settle

k
out dulu
-CHOW-

No comments: