Wednesday, March 3, 2010

apabila hati dibakar

dibakar dan terbakar???
sadis tol
cian kt my gurl coz tgh panas ati dgn someone
pe2ntah minah tu
bajet PROFESIONAL yg mengaku BODO dlm pelajaran tetapi PANDAI dlm kehidupan
da la tetibe kutuk2 motot impian aku
aku pon x fhm

yg aku lg x fhm
nape de si bodo yg len ikut memBODOkan lagi diri mereka?

yg aku lg2 x fhm
minah tu ckp bdk2 group die ride tuk menunjuk2 n bermegah2
aik..bia btol
1st time aku dgr de group bikers yg ride utk bermegah2 n menunjuk2
malu siot..
aku de gak join group2 rider
kom135,mbc,er6n..x de plak diorng ckp nk menunjuk2 kt org ramai
kalo la satu Malaysia tau
memalukan bikers2 laen yg ride utk kepusan diri bukan dgn menunjuk2
baek duk jauh2
g papua new guinea
ok kot
hua3
terkasar le plak

mybe pada mulenye minah tu berniat utk membantu dgn memberitahu ttg keburukan motot impian aku
tp akibat salah teguran so buruk la akibatnye
lagi2 setelah kroni2 BODO yg turut memBODOkan lg diri mereka
siap men kutuk2 name org len
pape ntah
mam papedom lg bez
kui3
sempat lg melawak
kalo my gurl de x psl2 aku kne sepak
waaa...

ok
utk menyetelkan problem
aku suh my gurl wat bodo
tp bukan jd BODO seperti mereka
kalo layan kang smpai bile nk abis
kang melarat2 smpai abis satu kampong kecoh
x pasal2 satu kampung jd BODO
bia jd bdk kampung yg sedar diri dan bersyukur dgn name kampung yg dberi
jgn jadi bdk kampong yg tuka name utk menjadi bdk bandar ttp BODO smpi tdak dapat membezakan MOTO dan PROFESIONAL
itulah akibatnye kerna mengikut kumpulan org BODO dan suke meNUNJUK2

aku x malu de gf cam my gurl
aku malu if de gf yg GEWDIK dan x sedar diri
kalo de da lame aku tinggal
tp akibat siBODO tu BODO
so die kutuk la gf org len
x psl2 membe2 die pon turut memBODOkan diri menyokong siBODO
nmpk sgt BODO sebab x tau pecite then trus sokong
BODO rite?
kalo ikutkan memule aku mls nk msk campur
coz bende ni mule2 psl 2 gurls yg x puas ati each other tp bile de org len masuk campur
n x psl2 name aku pon tetibe dikutuk2
aku pon libatkan diri la..x kan nk diam je
aku pon x reti nk describe camne tahap keBODOhan diorng
kalo umo tu takat baya2 aku ok lg
ni da jd BAPAK org pon turut memBODOkan diri
ini dinamakan PROFESIONAL?
yg x tau cte sebenar dan tetibe nk membabitkan diri & maen sokong je ????

pergh
x sangka panjang gak aku type
mybe akibat ati yg dibakar dan terbakar
so utk memadamkan ati yg terbakar
istighfar byk2
mcm lagu wali band
hehe ;p

ok
now da reda
mase tuk menjalani kehidupan bahagia bersame insan trsayang
low profile sudey
idup kne enjoy
hua3

maaf tuk sesape yg terase apabile membace blog ini
aku juz menulis utk kepuasan diri aku
tp bukan dgn menunjuk2

full stop
-CHOW-

1 comment:

ezy eizyanie said...

relax dear~
ati terbakar kene mam satay dulu~
xpown mam ice cream kongsi2~
sweet2 gitu baru best kan?
melayankan kerenah orang smpai bile2 x abez~
luv u dear~
thnx coz always support me~
xmalu ade gf mcm sy~
yes~
i like~
gewdix tok u je~
not tok manusia laen~
jd diri sendiri~
xperlu malu ngn name sndiri~
da mak ayah bg name tuh~
nak wat mcm mane kan?
naek menyampah deh~
ok la~
its ok~
my mood is ok right now~
after dis post
about u~
ok?
ehe
luv u dear