Monday, June 6, 2011

let me 'DIE' from your life...

utk org yang plg aku syg
dlm duniaku

ku harap
kau akan mengerti
erti kehidupan
yang slalu ku sebut2

aku tgh runsing2
sangat2 runsing

hari2 ku
penuh dengan bebanan
aku sudah tidak sanggup
menghadap org2 sekerjaku
yang kurasa hari demi hari
semakin palat
aku semakin getar
menanti panggilan yang tidak kunjung tiba
atau kekal menderita
di tempat lama

adakah kau mengerti
sangat2 mengerti

atau

kesabaran mu masih cetek

maaf utk semua kekhilafanku
andai semua itu membebankan mu
aku rela membunuh diri ku
untuk menjadi patung hidup
tanpa semangat
yang tinggal hanya nyawa
agar kau kekal bahagia
dengan hidup yang lebih bermakna

...

1 comment:

ezy eizyanie said...

syg.xkan aku mengalah sebelum waktu. hanya maut y akan pisahkan kita.aku harap kau juga mengerti. ruang untuk kau terbuka luas. maaf andai kau rasa aku xpernah mengerti. tapi aku yakin.semua y berlaku ada hikmahnya. semua y terjadi xkan pernah kurangkan rasa hati ini padamu. aku tetap teguh disini.menantimu.kerna ku tahu.kau saja y boleh membahagiakanku.

tq 4 everything
whatever i do. i still love u~

sorry 4 everything
iny all da tyme~